Ensam igen.

Hej alla glada felurer!
Hoppas ni haft en otroligt trevlig helg, för de har jag!
Älsklingen kom tidigt i fredags då jag va ledig, han va här redan vid 10! Då blev de duschen snabbt sen låg vi i sängen fram till 4, vi somna till båda två vilket va riktigt mysigt!
Vi gick upp, laga mat och sen gick vi bort till stallet. De gick på 40 min då älsklingen hjälpte mig, men syrran va ju oxå med så de gjorde ju lite oxå. :)
Sen låg jag och marcus och kolla film, vi spela hänga gubbe och hade de ba otroligt mysigt! Kl blev halv 5, då bestämde vi oss för att sova lite, sen va va vi uppe kl 10 för att gå bort till stallet för att släppa ut hästarna :)
MEN, under dagen smet devito, igen... så emma blev sur och packa allt pixpax som va devitos och bilbos, tog med dom hem och sattee dom ute i hagarna. Åke står kvar själv borta i stallet men han trivs, idag fick han gå ut i samma hage som elin så han slapp stå själv :)
Men efter denna dramatiska händelse så börja vi måla stallet!
De är så otroligt mk snyggare nu än innan! Allt är inte klart så lägger inte upp någon bild en, men de är vit, med svarta detaljer!
Sen ska de målas svart i boxarna oxå, de ska vi göra till nästa helg :) Kommer bli sjukt snyggt när de är klart!

Men över till annat... Om tre veckor, åker min familj till gran canaria.. ensam hemma i en heeel vecka....känns så tråkigt, men samtidigt skönt. Får sköta mig själv och alla djur vilket jag faktiskt ser fram emot. Kommer nog bli ganska tufft men jag vet att jag klarar de!
Nää, nu ska jag kolla vidare på min film, kolla lite ideer till stallet och hoppas att älsklingen kommer hem säkert!
Pusspuss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0