Ensamt..

Jaa, älskling åkte för snart 2timmar sen, känns så jävla tomt! :( 
Men har haft en otroligt mysig dag! 
Förs körde vi emma och helena till förlanda, de va rallycross idag och salla vann A-finalen! 
Men iaf, sen åkte vi hem igen och la oss, låg och gosa lite sen somna vi och sov några timmar till, va uppe lite efter 12, så underbart mysigt att vakna upp brevid älsklingen som håller om en! 
Sen gjorde jag lite brunch, stekte champinjoner och gjorde lite sallad med kuckling som blev kvar från igår. 
Vi spela kort i der tiden vi käka och jag vann dom två första omgångarna, sen vann han rästen... Haha! 
Sen efter de åkte vi in till stan, gick runt på kungsmässan och köpte en ny kontroll till Xboxet och två nya spel. 
Köpte happy meal på donken och va super glad haha! :D 
Sen gick vi på bio och kolla på Flygplan, den va bra men inget slår bilar. :) 
Sen efter de åkte vi hem till mig, marcus gick på toa och jag prata med syrran och mamma. Sen sa vi hej då till varandra, kramades och pussades, ville inte släpa taget om han men va tvungen :( när han åkt gick jag och hämta in lille kråkan, pussa lite på han och gick in sen. Så nu ligger man i sängen och kollar på pocahontas och äter lite av godiset som blev kvar...lite tröst godis är aldrig fel när älskligen inte är här :( 
Saknar han sååå! 
Kommer inte få träffa han på två veckor, usch. :( 
Men men, sen åker jag till han och då blire nog ev när de är lov, då är de mer en tre veckor... Men får se, de tar vi då!
Nu ska jag kolla filmen igen! 
Pusspuss på er mina läsare! ❤❤❤





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0