Smärtaaa

Ska aldrig rida Bilbo igen. 
Tack vare han är min rygg kaput! 
Den har gjort ont hela helgen, knaprat tabletter och känner nu att min mage absolut inte pallar mer.. 
Får hoppas att jag får en tid snarast, är ju bara jobbigt att behöva gå runt med allt elände... 

Kan förklara lite kort om vad som hänt.. 
Red bilbo en stund för han va bråkig, vi red på ängen utanför oss. Det gick bra en stund, han lyssna fint och arbeta jätte duktigt! Men så ställde jag tydligen för höga krav så han tvärnitat, bockar och jag flyger.. Landar på axlar/huvudet och känner hur hela ryggen knastrar till och hur liften töms ur lugorna! 
Jag undra själv vad som hände dör de gick så sjukt bra! Men tydligen inte.. 
Amanda, tim och marcus kom springandes då dom såg vad som hände, jag grät av den lilla olyckan för jag fick ingen luft och de kom så plötsligt. Men jag hoppa upp igen. 
Detta va för nu 5 veckor sen. 
Jag har fortfarande ont. Jag fick en tillsägelse att ta de lugt, ligga i ett mörkt rum i 3-4 dagar. Låg två dagar för de va så jävla tråkigt! Fyfan... Efter detta blev de varken bättre eller sämre. 
Nu gör ryggen ont som satan och har antagligen en muskel i kläm. Detta ska jag fixa en tid för att kolla den närmsta veckan, vill verkligen inte ha så här ont!
Detr jobbigt och när jag har ont får andra lida för jag blir lätt iriterad och uttråkad.. 
Men som sagt, hoppas detta ordnar sig snart!! 
Hoppas ni får en trevlig kväll :) ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0