Sömnlös..

Jag kan inte sov... 
Alltid samma sak första natten utan älsklingen när han varit här, känns så jävla tomt! :( 
Saknar han så! Önska tiden kunde stå stilla... 
Men nästa vecka är de lov! 
Då kommer han hit igen, på fredag, sen åker vi till honom på onsdag eftermiddag! Kommer bli så mysigt, en hel vecka tsm! LÄNGTAR! ❤
Men iaf, red åke idag.... FYFAN va bra de gick! Han jobba på så vackert i högerbarvet som är hans svåra i trav, och vi fick in vänster galoppen idag och kunde hålla den i 4a varv!! 
Så stolt över min bäbiis som äntligen börjar komma igång nu! :D 
Ska rida ett dressyr pass idag med (måndag) och jag hoppas han går lika fint då oxå! Blir mk jobb i höger varv och mkt jobb med vänster galoppen! 

Nu ska jag försöka sova iaf, får hoppas de går... Puss&kram skumbanan ❤







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0