Flåt

Hej alla!
Förlåt för dålig uppdatering, uppdatera mobilen ovh ALLT försvann..
Har inte laddat ner alla appar en men den ska laddas ner snart så jag kan uppdatera lite mer :D
Inte hänt så jätte mkt, jag är ijkpg hos älsklingen som ska ut på krogen idag med sina kompisar dör david fyllt år :)
Ska kolla på film och träffa amand sen vid 10 tiden :)
Dom har varit på kollat på bilbo igen iaf, vet ej hur de gått, ska ringa min syrra om en stund och kolla.
Emma har nämligen en ny fording på g OM bilbo säljs nu.
En fjording på 150 cm! Jätte trevlig och super fin verkligen!
6 år gammal är han och heter örnjar tror jag de va... kalla han för örjan för de är mk lättare att komma ihåg haha ;)
Blir la en grövre uppdatering om de lite längre fram!
Tills dess får ni ha en trevlig kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0