Längtar ❤

Hej alla! 
Idag är en dålig dag. Vaknar på morgonen med hjärtat breve mig och känner att hela världen snurrar. 
Ont i huvudet, halsen och foten av alla kroppsdelar. Den är svullen, varm, torr och gör ohygligt ont vare sig jag sitter, står, ligger eller går... Blä. 
Älsklinge åkte kvart över 9 i morse och ville ba lägga mig ner och gråta! 
Hatar att skiljas från min ängel :( 
Längtar till v.44, då har jag lov och kan spändeta en hel vecka med min älskade! ❤ 
Men iaf, anledningen till att jag vakna upp som ett monster va de att igår, lördag, så va jag och emma nere på skördefesten. De regna hela jävla dagen! Usch. Men kul va de när små barnen ville rida åke :D fick ihop 480spänn trotts de dåliga vädret, sjukt nöjd för att vara första gången för både mig och åke! ❤
Men nu ska jag luta mig tebax oxh spelaaaa spel! Puss på er mina fina läsare! ❤❤
Ohh, innan jag glömer, tack vare er är jag uppe i snart 600 läsare ;) LOVE YOU ALL! :D ❤❤❤❤





På vägen hem hade en av hästlasbilarna vält ner i diket, de va dom från plöninge gymnasiet som hade antagligen kommit för nära kanten... Vi hoppas hästarna klara sig som va i med lindriga skador, men med tanke på hur den landa så skymta vi de värsta, men vi håller tummarna för att dom klara sig! ❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0