Längtan ❤

Imorrn kommer mitt hjärta! LÄNGTAR! 
De känns så jävla jobbigt att vara igrån han nu när man spenderat en hel sommar med han.. Jag har inte vant mig vid att sova ensam en, hämskt är de! 
Jag hoppas timmarna går fort nu! ❤

Idag blir nog inte så mkt gjort, blir kaanske en liten sväng i padocken med åke men får seee solen är iaf framme nu! :D så skönt efter dagar med regn, hoppas de håller i sig nu! 


Mina två favoriter! Lite info.. 

Åke Pe -95 ca 157cm hög. 
Bollibompa -06 ca 168-170 cm hög. 
Bope som jag kallar han är min nya tillkomst i faniljen som jag tr hand om åt uffe, mes tiden kommer jag börja rida han oxå, han är ej riden så blir att "rida in" han senare under nästa år! :D ❤




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0