Hejvadetgår!

Kaaan inte kl ba bli 10.15 nu?!
Vill till min älskling :( saknar han så!
Kommer bli en grymt mysig helg!
Ska åka till skara på bilträff med hela gänget från taberg, ser fram emot detta enormt mkt!
Bilen har ju blivit så sjukt mkt snyggare nu när usa lyserna är på! (Bild kommer)
Längtar som en toook! :D
Och tiden går så fort, snart har vi varit tsm i 7 månader! Helt galet underbart är de... Och nu när älsklingen är ledig följer han med mig hem på söndag så han ska bo hos mig i två veckor! MASSAMYSPYS!!!! ❤❤❤
Men men, klippt och färgat håret iaf ;)
Och kråkan rids i lite snabbare tempo en skritt nu så äntligen går de framåt! :D
Och en sak till... Jag kommer gå kvar på lindälv, dom har ÄNTLIGEN lysnat på mig så på måndag gör vi upp ett schema efter mig och mina behov! Känns underbart!
Städat i stallet har jag ju oxå gjort! Känner att allt blir en hel pannkaka nu när man läser men skit samma ;)
Emma fick rida nacy oxå, såg mkt lovande ut och hon funderar själv på att skaffa sig en större häst som åke eller nancy :) kommer nog bli kanon! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0