Underbara pojkvän!

Ja som sagt, min pojkvän är så otroligt underbar! Även fast vi gnällde lite på varandra idag så löste sig allt nästa med en gång när han ringde upp! Han har ett sätt som får mig att bli lugn och glad även om jag är sur, de är så underbart!
Han får mig att le, må bra, känns mig lycklig och älskad! ❤ 
Jag älskar han över hela mitt hjärta! ❤

Men iaf, har lite annat att berätta oxå. 
Bilbo ska säljas. Emma vill ha en yngre storhäst nu så hon kan börja tävla. Jag förstår henne faktiskt för ponny åren är inte så roliga när man väl fyllt 18 och vill kunna tävla! Så det kommer en ev på torsdag och ska kolla på han, får se hur det kommer gå. :) jag hoppas på de bästa så vi kan ut och kolla storhäst och äntligen komma igång med hoppningen ordentligt! Ser faktiskt fram emot att bli hennes personliga tränare, som hon sjäv sagt att jag ska va då jag ALLTID säger till henne vad hon ska göra och tänka på. Känns skönt att någon uppskattar min hjälp iaf! :D 
Men men, nu ska jag sova, är trött men glad! Hoppas alla får en god natts sömn! Pusspuss ❤ 




Kommentarer
Emma

Ja, här är man populär! ;)
Skriver om mig och säger att jag är BÄST!
Tack, bästa syster!! ❤ ;*

Svar: Hahaha :D puss ❤
Ann-Sofi Fosselia

2013-09-26 @ 12:54:41
URL: http://emmafosselia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0